Damernas Golfkalender 2023

Varje vecka, med uppehåll i juli, träffas vi damer över generationsgränser för att spela golf så kom gärna med! Alla damer i klubben är välkomna till golf, hinner du inte vara med på allt så är du välkommen till det du kan. Vi är många som är ense om att trivsel och gemenskap är viktigt ingredienser i golfspel, vilket vi hoppas skapa genom ett varierat program med roliga och utmanande tävlingar på alla våra banor.

Karlstad GK Damkommitté – Golfkalender 2023

12/9  Ullas tävling
12/9  Säsongsavslutning Damgolf
23/9  Dam – & Herrkommittén höstscramble

(med reservation för ändringar)

Har du inte varit med på Damgolfen förut och vill prova på? Kontakta då tävlingsledarna som ansvarar för aktuell tävling (se tävlingskalendern via Min Golf) så hjälper vi dig!

Gå gärna med i Facebook-gruppen ”Damgolfen på Karlstad GK” för att hänga med i golfsvängarna när det gäller tävlingar, aktiviteter och mycket mer!

Om det är något du undrar över – tveka inte att höra av dig till oss i Damkommittén! Du är varmt välkommen till oss!

Karin, Malin, Christine & Eva