Junior och elitinformation

Samarbetspartners

För Karlstad GK:s samarbetspartners öppnar sig stora möjligheter för såväl profilering som nätverkande. Klubben har över 2 300 medlemmar och anläggningen har över 100.000 besökare varje år.

Det här medför mycket bra profileringsmöjligheter för ditt företag, både genom fasta reklamplatser, företagsgolf eller andra arrangemang.

Dessutom har du tillgång till ett värdefullt nätverk med andra samarbetspartners. Du träffar andra företagare under trivsamma och positiva former och på så vis läggs grunden för att även göra affärer och förmedla intressanta kontakter. Det ingår många bra saker i alla partnerpaket och vi vill speciellt nämna möjligheten att använda våra konferenslokaler helt kostnadsfritt. Underbar konferensmiljö!

Bli samarbetspartner

Kontakta Mathias Åhlberg på m.ahlberg@karlstadgk.se, så får du veta mer om vad det innebär att vara samarbetspartner till Karlstad GK.

Guldpartners

Silverpartners