Husbil & Husvagn

Karlstad GK ställplatskarta 1280x720_

Välkommen att övernatta hos oss med husbil & husvagn!

Vi erbjuder totalt 10 ställplatser på gräs med tillgång till el. Platserna är belägna i nära anslutning till klubbhuset och våra omklädningsrum, där man som gäst har tillgång till dusch och toalett. Vid klubbhuset kan du fylla på dricksvatten och slänga ditt avfall i soptunnorna.
Öppettider omklädningsrum: 06.00 – 22.00.

Våra ställplatser bokas enklast direkt via bokningskalendern lite längre ner här på sidan, bara att du väljer önskat in- och utcheckningsdatum så ser du vilka platser som finns tillgängliga under din önskade vistelse.

Incheckning sker från kl. 15.00
Utcheckning sker senast kl. 14.00
I mån av plats kan in- och utcheckning ske när som helst på dagen. Om du ska spela golf på avresedagen ber vi dig att flytta din husbil/husvagn till vår vanliga parkering innan du slår ut.

Pris:
250 kr per natt för golfande gäster som erlägger Greenfee avgift.
350 kr per natt för icke golfare eller gäster med husbil/ husvagn som inte spelar någon golf på Karlstad Golfklubb i samband med sin vistelse.

Fyll i ditt Golf-ID när du gör din bokning om du besöker oss som golfande gäst, om du inte ska spela golf i samband med ditt besök hos oss kryssar du i rutan ”Jag ska inte spela golf” när du gör din bokning.
Betalning sker med betalkort i samband med att bokningen görs.
Notera att bokningen inte registreras om betalningen inte genomförs i sista steget i bokningsprocessen.
Du får även ett bekräftelsemail & kvitto på betalningen skickat till din e-postadress när din bokning är korrekt genomförd.

Övriga villkor:
– Notera att vi inte erbjuder tömning av latrin.
– Vi förbehåller oss rätten att flytta ekipage vid behov.
– Husvagnar parkeras med dragstången utåt för att underlätta vid utrymning.

Har ni några övriga frågor? Tveka inte att höra av dig till oss.
Telefon: +46(0)54 – 86 63 53
E-post: info@karlstadgk.se