Trackman – vilken bana vill du spela?

I Trackmansimulatorn har du över 75 banor från hela världen att välja mellan. Det är allt från kända banor som St Andrews Old Course, Valderama och Murifield Village, till par 3-banor och banor som bara finns här och inte i verkligheten. Till och med Sverige är representerat genom Lidingö GK.

Tack vare Trackmans precisa kontroll spelar du dessa banor så realistiskt det bara går. Lägg till tufft väder, hårdare fairway och snabba greener för att skapa en riktigt tuff utmaning. Eller välj en lättare bana med optimala förutsättningar för en låg score.

Trackman 4
trackman_300x300_2

Trackman – träna realistiskt

Trackman 4 ger dig möjlighet att träna som ett proffs. Du kan analysera klubbans och bollens alla rörelser genom mer än 20 olika uppgifter om hur du träffar bollen. Träna på rangen, sheep range eller på banan.

Med hjälp av våra duktiga tränare kan du analysera face angle, spin loft, swing direction med mera. Allt för att utveckla din golf på bästa möjliga sätt.

Du kan också testa din utveckling i Trackman testcenter. Sätt upp en Trackman combined och jämför ditt resultat med spelare från hela världen, såväl proffs som amatörer.

Trackman – träna mot kompisarna

Du kan välja ett av tre olika spel för att utmana dina kompisar.

• Closest to the pin. Vem kan limma pinnen bäst? Välj ett välkänt hål för se vem som är vassast med järnklubborna. Törs du som exempel utmana The Poststamp på Royal Troon?
  • Hit it. Plocka upp drivern och maxa allt. I ett riktigt Long Driving event ska sex bollar slås så långt som möjligt på bara två minuter.
  • Capture the flag. Dataspelsvärldens häftigaste spelform i golftappning. Vem kan erövra flest flaggor på denna Sheep range?