Spela på Karlstad GK

Företagsarrangemang

Här kan vi skräddarsy ett arrangemang som passar dig och ditt företag perfekt. Varför inte erbjuda ”friskvård” för personalen och prova på golf tillsammans? Eller kanske en Golf Clinic för dina kunder?

Företagsgolf/Träning: 275 kr per person och timme, minimum fem personer. Klubbor och bollar ingår.

Pro för en dag: Den ultimata träningsdagen-Pro för en dag Heldag

Företagsgolf/Spel på bana: Företagsgolf hos oss på Karlstad GK blir alltid en lyckad företagsgolf. Vi hjälper till med incheckningsservice, startlistor, utlämning av scorekort, sammanställning av resultatrapportering, d.v.s. allt som tillhör företagsgolfen.

Early Bird: Vi har märkt att behovet av en mer komprimerad form av företagsgolf har ökat. Vi har därför tagit fram ett koncept där ni får en högkvalitativ företagsgolf, men som inte tar hela dagen i anspråk. Läs mer om Early Bird.

Kontakta Mathias Åhlberg på m.ahlberg@karlstadgk.se för mer information.

Lektionerna och Clinics hålls av klubbens tränare.

Boka lektion

Ring 054 – 86 64 05 eller maila till info@karlstadgk.se för att boka eller för mer information.