Damkommittén

Senaste nytt från damkommittén

Välkommen till Karlstad golfklubbs damgolf!

I Damkommittén arbetar vi med att anordna tävlingar och aktiviteter för alla klubbens damer oavsett ålder. Vi hoppas att vårt engagemang ska bidra till gemenskap, tävlingslust och individuell utveckling bland alla er som deltar under former där vi möts över generationsgränser på lika villkor! Hjälp oss gärna att sprida och bjuda in både gamla och nya medlemmar så vi blir ett härligt gäng.

Under säsongen ordnar vi tävlingar på tisdagar med några samlade tillfällen för prisutdelningar (vår och höst). Vi anordnar ett individuellt seriespel som sträcker sig över hela säsongen, och som varvas med andra typer av lättsamma tävlingar – både individuellt och i lag. Vid några tillfällen under säsongen kan även andra aktiviteter förekomma så håll dig uppdaterad här och på Facebook för att se vad vi planerar och som är på gång.

Följ oss också gärna via sociala medier:
På Facebook heter vi Damgolf på Karlstad golfklubb.

Här är vi som är med i damkommittén.  Kontakta oss gärna!

Karin Forsberg
Karin Forsberg