27 utmanande hål

Karlstad GK erbjuder tre niohålsslingor: röd, blå och gul slinga. Slingorna kombineras till en 18-hålsbana och en 9-hålsbana, och det varierar vilka slingor som är vad.

Banguide

Tidsbokning gäller på både 18-hålsbanan och 9-hålsbanan. Kombination av 18 hål och 9 hål innebär att det nästan alltid går att komma ut och spela på någon av banorna.

Solslingan

Utöver de tre slingorna, kan du också spela på Solslingan, klubbens unika korthålsbana. Du spelar precis som på vanliga banan, det är bara lite kortare. Från och med våren 2020 kommer du att kunna spela handicapgrundande ronder även på Solslingan.

Pay & Play

Solslingan är även en Pay & Play-bana, det vill säga att du inte behöver ha Grönt Kort för att spela. Däremot måste en person i bollen ha officiell handicap.

Ta en tur över banan

Med hjälp av filmerna nedan kan du följa med på en flygtur över banan. Perfekt som förberedelse inför första utslaget. Vill du ha mer detaljerad information rekommenderar vi att du köper en banguide i receptionen.