Damkommittén hälsar alla klubbens damer VÄLKOMNA till en ny golfsäsong 2024

Välkommen till ett nytt år tillsammans med oss! Först vill vi, Karin, Christine och Eva, säga att vi är så glada över att kunna presentera Petra Knape som ny ledamot i damkommittén och vi välkomnar varmt Petra till oss.

Känns lite avlägset så här i februari till gröna, sköna och trevliga golfrundor på Karlstad GK men vi i damkommittén har börjat vårt arbete med att förbereda kommande säsong för er alla damgolfare. Vi i kommittén har inlett arbetet med att sätta ihop årets tävlingsprogram tillsammans med klubben och förbereder även för den årliga Vårupptakten som är preliminärt bokad till tisdag 9 april. Inbjudan och information kommer så snart allt är bekräftat och klart.

Håll utkik här eller på vår Facebooksida om vad som är på gång.

Frågor, funderingar eller tips/förslag på aktiviteter du är alltid välkommen att höra av dig till någon av oss.

Hörs och ses snart!

/Damkommittén