Sommarlovsträning

Under hela sommarlovet genomför vi Sommarlovsträning för klubbens ungdomar. Träningen är dagtid tisdagar, onsdagar och torsdagar med klubbens tränare.

Om ditt barn har svårt att ta sig till golfbanan genomför vi ”Cykelslingan” dessa dagar under hela sommarlovet. Cykelslingan startar vid Älvkullegymnasiet och slingrar sig sedan ut till banan med hållplatser längs vägen. Sommarlovstränarna cyklar alltid tillsammans med juniorerna både till och från golfbanan.

Vecka 24-32 genomförs sommarlovsträningen 2023, med undantag för Sommarläger 2023 v.25(se separat inbjudan). Är du ny junior och vill prova att spela golf under sommarlovet är du självklart välkommen till oss. Ta gärna kontakt våra tränare innan för mer information(junioransvarig@karlstadgk.se).